INTEGRATED REPORT 2024
CHAPTER 2
Overview
menu

INTEGRATED REPORT 2024

Introduction OPEN
CHAPTER 1 CEO Message OPEN
CHAPTER 2 Overview OPEN
CHAPTER 3 Strategy of TC Transformation OPEN
CHAPTER 4 Sustainability Management OPEN
CHAPTER 5 Engagement OPEN
CHAPTER 6 Governance OPEN
CHAPTER 7 Segment Information OPEN
CHAPTER 8 Risk Management OPEN
CHAPTER 9 Data Section OPEN

「モノ価値の目利き力」と「お客さまとの信頼を築く力」を強みとした価値創造

モノ価値に着目した事業

社会への創出価値

  • お客さまが使いたいときに使いたいモノを提供
  • 当社がモノの管理を代行することで、お客さまの事務負担などを軽減
  • 中古のモノを流通させることで、モノの二次利用を促進

パートナーシップ事業

社会への創出価値

  • 社会的意義のある大型プロジェクトの推進
  • お客さまの目指す新たな挑戦の実現
  • 日々の経済活動に欠かせない社会インフラの提供

投資家情報 トップ

ページトップへ戻る